در مورخه 15/05/1395 خانمی با مراجعه به کلانتری 125 یوسف آباد به مأمورین اعلام کرد که در ساعت 04:30 مورخه 15/05/1395 شخصی ناشناس وارد منزل ایشان شده و با تهدید به مرگ او را مورد آزار و اذیت قرار داده است . 
 
پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آزار و اذیت جنسی" و به دستور شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
اظهارات شاکی پرونده : 
شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 04:30 مورخه 15/05/1395 فرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق خواب در حال استراحت بودم حمله ور شد ؛ او دهانم را محکم گرفت و تهدید کرد که اگر جیغ کشیده و یا درخواست کمک نمایم مرا خواهد کشت و در ادامه با تهدید ، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد " . 
 
شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش با بیان این موضوع که چند روز پیش از طرح شکایت نیز به همین شیوه و شگرد و توسط همین شخص مورد آزار و اذیت قرار گرفته ، به کارآگاهان گفت : " در ساعت 01:00 مورخه 11/05/1395 نیز ، زمانیکه در حال استراحت بودم توسط همین فرد ناشناس و دقیقا به همین شیوه و شگرد ( تهدید به کشته شدن ) مورد آزار و اذیت قرار گرفتم " . 
 
دستگیری متهم : 
با توجه به حساسیت پرونده ، تیم ویژه برای پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری فرد ناشناس در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد . 
 
با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر اینکه فرد ناشناس در یک مقطع زمانی چند روزه ، دو بار به محل سکونتش آمده و این احتمال وجود دارد که مجددا و برای بار سوم دست به این اقدام بزند ، لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکی پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
 
پس از چند شبانه روز مراقبت پلیسی و نامحسوس از محل سکونت شاکیه ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در ساعت 03:00 بامداد مورخه 21/05/1395 فردی را مشاهده کردند که از روی دیوار منزل شاکیه بالا رفته و وارد حیاط خانه شد ؛ این شخص پس از ورود به داخل حیاط ، به سمت ورودی ساختمان حرکت می کند که در آنجا متوجه حضور کارآگاهان در داخل حیاط می شود ؛ فرد ناشناس اقدام به فرار می کند اما قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن از محل ، با سرعت عمل کارآگاهان دستگیر می شود . 
 
این شخص ، پس از دستگیری بلافاصله توسط شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و جهت انجام تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 
 
تصویر کفتار شبگرد تهران منتشر شد/ آزار زنان پایتخت با تهدید مرگ
 
اعترافات متهم : 
متهم "حامد . ک"  ( 24 ساله – تبعه افغانستان  ) در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دو فقره آزار و اذیت همراه با تهدید شاکیه اعتراف و به کارآگاهان گفت : " حدودا دو هفته پیش ، به صورت غیرقانونی و قاچاق از افغانستان وارد ایران شدم ؛ در طول این مدت بیکار بودم و شب ها در پارک می خوابیدم . چند روز پیش در حال پرسه زنی در آن منطقه ( منطقه یوسف آباد ) بودم که دیدم درب خانه ای باز است ؛ وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم ؛ پس از ورود به داخل خانه ؛ شاکیه را تنها در خانه دیدم ؛ به سمت او حمله ور شده ، گلویش را گرفته و به او گفتم : "اگر صدایت در بیاید ، تو را خواهم کشت " و سپس به وی ...... و از آنجا متواری شدم . چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم ؛ اینبار درب حیاط قفل بود ؛ از بالای در وارد حیاط شدم ؛ نردبانی را از داخل اتاقکی که داخل حیاط بود برداشتم و آنرا زیر پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم . از نردبان بالا رفتم ؛ توری پنجره را پاره کرده و وارد ساختمان شدم ؛ [ شاکیه ] روی تخت خوابیده بود ؛ مجددا به سمت او حمله ور شده و گلویش را محکم گرفتم و ..... . امشب نیز قصد تکرار همان کار را داشتم ؛ از روی دیوار وارد حیاط شدم اما اینبار پس از ورود به داخل حیاط متوجه حضور دو نفر شدم ؛ قصد فرار داشتم که دستگیر شدم " .
 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " در ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی مشابه ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند و اطمینان داشته باشند که هویت و اظهارات آنها نزد پلیس کاملا محرمانه و محفوظ می باشد " .