سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام خبر دستگیری دو نفر به اتهام انتشار اخبار کذب و تصاویر گروهک‌های تروریستی تکفیری در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی با ایجاد وبلاگی ضمن اقدام به انتشار اخبار کذب و تصاویری از گروهک‌های تروریستی-تکفیری به همراه پرچم آنان، باعث نا امن نشان دادن کشور به قصد ایجاد جو روانی منفی می‌کردند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری دو متهم مورد نظر شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمان مورد نظر پس از اینکه با شواهد و مستندات محکم کارآگاهان پلیس فتا مواجه شدند به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و تجهیزات مورد استفاده آنها شامل گوشی تلفن همراه و سیم کارت، دو دستگاه کیس رایانه و یک‌هارد اکسترنال کشف شده و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی‌شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد:پلیس فتا همواره با رصد دقیق هرگونه موارد غیرقانونی و خلاق مقررات در فضای مجازی اجازه هیچ گونه قانون شکنی و قانون گریزی را به متخلفان در فضای مجازی نمی‌دهد.