امنیت کشور مثال زدنی است

 سردار محمدحسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایپاس که با حضور 202 شرکت داخلی و خارجی برگزار شد گفت: رشد و شکوفایی پلیس در سال های اخیر مثال زدنی بوده و پلیس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تکنولوژی روز توانسته به وضعیت مناسبی دست یابد و در منطقه به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد و توانمند حضور دارد و بسیاری از کشورها خواهان تبادل اطلاعات و آموزش هستند.

اشتری تصریح کرد: امروز امنیت ایران یک امنیت مثال زدنی است، با توجه به مشکلاتی که در کشورهای منطقه وجود دارد، حضور گروه های تکفیری و تروریستی و دخالت مستکبران باعث ناامنی منطقه شده اما کشور جمهوری اسلامی ایران در این میان امنیت با ثباتی دارد.

وی تصریح کرد: فرمانده کل قوا می فرمایند اگر امنیت نبود نه پیشرفت انجام می شد نه زندگی، پس یکی از نعمت های بزرگ برای جوامع بشری نعمت امنیت است و تمام پلیس های دنیا باید امنیت را در کشورهای خود گسترش دهد و ایران آماده همکاری با کشورهای دوست و همسایه است.

فرمانده ناجا گفت: این نمایشگاه با سابقه چند ساله توانسته هر سال شرکت کنندگان بیشتری را جذب کند. حتماً تجهیزات مدرن می تواند کمک حال بسیار موثری برای پلیس در راستای تامین امنیت باشد.

وی تصریح کرد: اهدافی که برای ایجاد این نمایشگاه در نظر گرفته شده عبارتند از تقویت احساس امنیت در میان مردم کشور، استفاده از تجهیزات مدرن برای گره گشایی مشکلات ایمنی.

اشتری گفت: بیش از ٢٥ میلیون مراجعه در سال به نیروی انتظامی برای اخذ خدمات صورت می گیرد و این آمار چشمگیری محسوب می شود پس اگر تحهیزات خود را به روز کنیم خدمات افزایش می یابد.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: حمایت از تولید داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تبادل اطلاعات و تجهیزات پلیسی ایران با کشورهای حاضر در نمایشگاه، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات پلیسی و امنیتی در سطح جامعه با هدف کاهش آسیب ها که برای نمونه نصب دوربین ها در جاده توانست سرعت و دقت کار را بالا ببرد و جای خالی نیروی انسانی را پر کند، ورود به مباحث استانداردسازی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.