مشکلات منطقه 5 در شورای شهر بررسی می شود

در آغاز دویست و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران دبیر دبیران شورایاریهای منطقه 5 تهران گزارش عملکرد و مشکلات این منطقه را ارائه کرد

قاسمی در ادامه بیان داشت: توقفگاه های اتوبوسرانی در بافت مسکونی منطقه 5 یکی از مشکلات است که در زمستان این اتوبوس ها کاملا روشن هستند و موجب آلودگی هوا می شوند.

وی به سفره خانه های حاشیه کوهسار و جاده امامزاده داوود اشاره کرد و گفت: اگر از توسعه سفره خانه ها در این مناطق جلوگیری نشود با معضلاتی مواجه خواهیم شد.

در ادامه احمد دنیامالی رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در باره منطقه 5 اظهارداشت: به منطقه 5 کمتر توجه شده است و این منطقه را برخوردار می دانم و جای خوبی برای زندگی کردن است.

وی بیان داشت:با توجه به انبارها نفت در این منطقه با تدبیر خاصی نسبت به ایمنی در این منطقه اتخاذ شود.

دنیامالی یاد آور شد: برای سال 96 هر پیشنهادی در حوزه حمل و نقل و ترافیک در این منطقه باشد بررسی خواهیم کرد.

در ادامه اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بعضی از ساخت و ساز ها در منطقه کوهسار بدون پروانه است و از خدمات شهرداری نیز استفاده می کنند.

وی افزود: احتمالا در منطقه کوهسار طرح تفصیلی را ندیده ایم و هنوز بعنوان یک روستا است.

دوستی افزود: پارک کوهستان نیز دارای پتانسیل های خوبی است که می تواند به ظرفیت گردشگری اضافه شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در منطقه فرحزاد نیز مشکلاتی وجود دارد که در منطقه 2 در این رابطه اقدامات بهتری انجام شده ولی در منطقه 5 به دلیل خانه های 25 و 35 متری اوضاع وخیم تر است و در بودجه برنامه ویژه ای برای آنجا ببینیم.