بودجه 5 میلیاردی برای مشارکت شهرداری تهران در مراسم اربعین تصویب شد

رضا تقی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دویست و نود و نهمین جلسه غیر علنی شورای شهر، اظهار داشت: در این جلسه بحث ارائه مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در مراسم اربعین حسینی و همچنین برای ارائه خدمات به زائران تهرانی مطرح شد و در این جلسه اعضا به یک فوریت این طرح رأی مثبت دادند.

 

وی افزود: شهرداری تهران امسال خدمات بهداشتی، مدیریت پسماند، رفت و روب و نظافت در مسیر‌های شهر کربلا را بر عهده خواهد داشت.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران تهرانی، مبلغ 5میلیارد تومان بودجه در صحن شورا برای این خدمات به تصویب رسید.

 

تقی‌پور با ارائه گزارش حسابرسی پلیس راهور در جلسه غیر علنی افزود: این گزارش در رابطه با عملکرد مالی پلیس راهور بود چرا که شورای شهر هر ساله برای کمک به هزینه‌های جاری این نهاد بودجه‌ای را در نظر می‌گیرد  و به همین منظور امروز گزارش حسابرسی سال 92 در صحن شورا قرائت شد.

 

وی با بیان اینکه گزارش حسابرسی منطقه‌ 17 به صحن شورا ارائه شد، تصریح کرد‌: در رابطه با گزارش حسابرسی مناطق یک تأخیر کلی وجود دارد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: گزارش حسابرسی منطقه 20 امروز در جلسه غیر علنی شورا قرائت شد و تعدادی از اعضای شورای شهر در خصوص این گزارش های حسابرسی نظرات خود را مطرح کردند.

 

تقی‌پور گفت: در گزارش حسابرسی تعدادی از بندها تکراری است و در سال آتی این بندها حذف خواهد شد.