دستور وزیر بهداشت درباره یک بیمارستان در زرندیه

دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان زرندیه افزود: با پایان یافتن ساخت بیمارستان امام رضا (ع) توسط وزارت راه و شهرسازی و تحویل آن به وزارت بهداشت، عملیات تجهیز این مرکز درمانی به نیروی انسانی و تجهیزات آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در افتتاح این بیمارستان اظهار کرد: وزارت بهداشت مصمم به راه‌اندازی سریع این بیمارستان که یکی از نیازهای مهم شهرستان است، خواهد بود.

هاشمی گفت: بسیار خرسندیم که پس از ۵۰ سال زمینه احداث یک بیمارستان مجهز با تمامی امکانات لازم در این شهرستان فراهم شده و با تجهیز آن مردم این خطه از سرزمین اسلامی هدیه ارزشمندی را از دولت یازدهم دریافت خواهند کرد.

وزیر بهداشت در بدو ورود به شهرستان زرندیه به مقام شامخ شهدای این شهرستان در گلزار شهدای زرندیه ادای احترام کرد و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب را گرامی داشت.

هاشمی همچنین از بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی این شهرستان قرار گرفت.

وی سپس از بیمارستان جدید امام رضا (ع) این شهرستان نیز بازدید کرد. عملیات اجرایی احداث این بیمارستان ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آبان ماه سال‌جاری کار احداث ساختمان این بیمارستان تکمیل و به وزارت بهداشت تحویل خواهد شد.

وزیر بهداشت در ادامه زرندیه را به مقصد ساوه ترک کرد. ادای احترام به مقام شامخ شهدای ساوه، تشکیل جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی ساوه با حضور وزیر بهداشت و  بازدید از دانشکده و مراکز درمانی شهرستان و نیز شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های دکتر هاشمی در سفر به ساوه است.

وزیر بهداشت به عنوان نماینده رئیس جمهور به ساوه و زرندیه سفر کرده است.