نابسامانی وضعیت تاکسی ها در فرودگاه مهرآباد

اسماعیل دوستی در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران گفت: عدم پیشرفت مترو فرودگاه امام خمینی قابل قبول نیست و متاسفانه اکنون شاهد هستیم که این پروژه با کندی پیش می رود. 
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: وضعیت تاکسی های فرودگاه مهرآباد بسیار نامناسب است و همین موضوع سبب سرگردانی مسافران می شود. 
 
وی افزود: مترو فرودگاه امام خمینی پروژه ملی به حساب می آید و شهرداری تهران نیز اعلام کرده که مسئولیت به اتمام رساندن این پروژه با دولت است. 
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به باقی ماندن تنها 25 درصد از پروژه مترو امام خمینی اظهار کرد: در شرایطی که تنها 25 درصد از پروژه باقی مانده است باید هر چه سریع تر به منظور تکیمل آن اقدام شده و اگر شهرداری برای کمک به اتمام این پروژه از وام بانک شهر نیز استفاده کند اتفاقی است که به نفع شهر تهران خواهد بود. 
 
دوستی در ادامه با اعتقاد از وضعیت تاکسی های فرودگاه مهر آباد خاطر نشان کرد: بعد از افتتاح مترو فرودگاه مهرآباد مقرر شده بود هر چه سریع تر نسبت به بهبود وضعیت تاکسی های این فرودگاه اقدام شود اما همچنان شاهد هستیم که تاکسی ها با بی نظمی فراوان شرایط را برای مسافران دشوار کرده اند. 
 
وی درخصوص وضعیت نظافت شهر تهران تصریح کرد: خوشبختانه طی مدت زمان اخیر وضعیت نظافت شهر تهران بهتر از قبل شده اما باید به این موضوع توجه شود که شهرداری لایروبی مسیرها و رودخانه ها نیز نیاز است که انجام دهد. 
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اجرای طرح LEZ را عاملی برای کاهش آلودگی هوای پایتخت دانست و گفت: با اجرای طرح LEZ تا حدود زیادی از آلودگی هوای شهر تهران کاسته خواهد شد و خوشبختانه برای اجرای این طرح شاهد همکاری بسیار مناسب پلیس راهور با شهرداری بوده ایم.