به گزارش فارس، احسانالله حجتی، عصر امروز در جلسهای با حضور محمدجعفر محمدزاده، معاون مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی این وزارتخانه معرفی و از زحمات علیرضا کریمی، مدیرکل سابق این دفتر قدردانی شد.

محمد جعفر محمدزاده در ابتدای این جلسه با اشاره به تعالیم قرآن کریم مبنی بر آزمون دائمی و بی‌وقفه بشر در مسیر زندگی، اهمیت مسیریابی و مسیر شناسی در حوزه خدمت و مدیریت را یادآور شد و گفت: نخستین مؤلفه‌ای که مدیران باید به آن التزام داشته باشند حسن سلوک و مهرورزی صمیمانه و بی‌تکلف نسبت به مجموعه کارمندان به ویژه در پایین‌ترین رده‌های اداری است؛ هرچند که در منظر خداوند، همه جایگاه‌ها با معیار تقوا سنجیده می‌شود و بالا و پایین بی‌معناست.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین صیانت از حریم ارزشها، آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی را وظیفه ذاتی و اولیه دفتر تبلیغات عنوان کرد و افزود: باید با رعایت دقیق قوانین و توجه به هنجارها و ارزش‌های فرهنگی اسلامی، عرصه تبلیغات از رخنه فرهنگ استعماری حفاظت و پاسداری شود.

محمدزاده همچنین مقابله با رواج فرهنگ مصرف‌گرایی و در نقطه مقابل، ترویج فرهنگ مصرف درست و اقتصادی را از سیاستهای تبلیغاتی این وزارتخانه برشمرد و تأکید کرد: جلوگیری از انجام تبلیغات غیرقانونی در ماهواره‌ها و تلاش‌برای قانونمندی و فرهنگ‌مداری محتوای تبلیغات در عرصه‌های گوناگون از اولویت‌های این دفتر است.

وی همچنین زحمات کریمی، مدیرکل سابق این دفتر را در خور قدردانی دانست و از تغییرات مدیران به عنوان رویکردی در جهت نوگرایی و ظرفیت‌گشایی برای بروز خلاقیت‌ها یاد کرد.

متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیرکل جدید تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی به شرح زیر است:

جناب‌ آقای احسان‌الله حجتی

نظر به تعهد و سوابق فعالیت جناب‌عالی در حوزه ارتباطات و تبلیغات و بنابر پیشنهاد معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.

امید است با استفاده از نظرات کارشناسان و تعامل با اهل فرهنگ و رسانه و همکاری مسئولین سازمان‌های وابسته به دولت درانجام وظایف و برنامه‌ها در چارچوب قوانین و آیین‌نامه‌های مصوب، موفق و مؤید باشید.

بهروزی شما و علاقمندان به اعتلای فرهنگ و هنر میهن اسلامی‌مان را از بارگاه باهر باری‌تعالی مسئلت می‌نمایم.

سیدمحمد حسینی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی