حسین توکلی گفت: بر اساس اطلاعیه های منتشره درسازمان سنجش کشور در خصوص تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های رشته های تحصیلی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی داوطلبان ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 5 آبان ، 18 هزار و 119 داوطلب نسبت به ثبت نام خود در این دوره اقدام کرده اند.
سخنگوی سازمان سنجش کشور با اشاره به آغاز زمان تکمیل ظرفیت کدرشته محلهای تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اظهار کرد: داوطلبان از روز 12 مهرماه تا چهارشنبه 12 ابان ماه 95 می توانند با مراجعه به موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی مربوط مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی در خصوص مدت زمان تعیین شده برای داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های آزمون مراکز پیام نور اذعان کرد: متاقضیان تکمیل ظرفیت برخی از مراکز و واحدهای آموزشی پیام نور نیز می توانستند از روز 24 مهرماه تا دوشنبه 24 آبان ماه در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام در کد رشته محل های مورد نظر خود در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

وی همچنین با اشاره به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور در خصوص تکمیل ظرفیت برخی از رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر دولتی در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته گفت: اطلاعیه سازمان در رابطه با تکمیل ظرفیت و پذیرش دانشجودر برخی از کد رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش غیر انتفاعی و غیر دولتی از دوره کاردانی به کارشناسی از شنبه اول آبان 95 به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور ادامه داد: بر اساس اطلاعیه مذکور کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزشی غیر انتفاعی و غیر دولتی اعم از اینکه قبلا در آزمون مذکور ثبت نام کرده یا نه می توانند با مطالعه شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی در خصوص زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در دوره های کاردانی به کارشناس ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش غیر انتفاعی و غیر دولتی خاطر نشا کرد: کلیه داوطلبان از روز یکشنبه 2 آبان 95 می توانستند نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و این ثبت نام تا روز 2 اذرماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: کلیه داوطلبان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه باید به دانشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی تحت  پوشش دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از آخرین تعداد علاقمندان ثبت نام کننده در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش غیر انتفاعی و غیر دولتی اذعان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 5 آبان تعداد 796 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.