به گزارش افکار به نقل از بی بی سی؛ مایکل جکسون خواننده معروف پاپ که به وی لقب سلطان موسیقی پاپ دنیا را داده بودند در ماه ژوئن گذشته به صورت ناگهانی درگذشت و خانواده جکسون دکتر کنراد موری دکتر شخصی مایکل جکسون را مقصر می دانند.
شواهد نشان داده است که دکتر موری از داروی بیهوشی پروپوفول به جای قرص خواب آور برای مایکل جکسون استفاده می کرده است.
پیش از این مقامات پزشکی قانونی شهر لس‏آنجلس اعلام کرده بودند که علت مرگ مایکل جکسون مصرف داروی بیهوشی پروپوفول مخلوط با داروهای آرام بخش دیگر بوده است. در آخرین گزارش های پزشکی قانونی در این رابطه که مکمل گزارش های قبلی محسوب می شود ثابت شده است که مقدار داروی بیهوشی که به مایکل جکسون داده شده برابر با مقدار بیهوشی بوده است که برای یک جراحی حساس و طولانی مدت از قبیل جراحی قلب باز و از این قبیل به یک بیمار تزریق می شود.
دکتر کنراد موری در بازرسی های پیش گفته بود که مایکل جکسون از بیماری بی خوابی شدید رنج می برده و این خواننده از سال ها پیش برای به خواب رفتن از ماده پروپوفول استفاده می کرده است. ماده سفید رنگی که مایکل جکسون آن را شیر قبل از خواب می خوانده است.
پس از مدت ها انتظار، دادستانی لس آنجلس روز دوشنبه پزشک مخصوص مایکل جکسون را در مرگ نابهنگام این سلطان موسیقی پاپ مقصر شناخت.
پس از برگزاری دادگاه محاکمه پزشک مایکل جکسون، وکلای مدافع پزشک مایکل جکسون، ادعای خود مبنی بر اینکه این خواننده قبل از مرگش بالاتر از حد مجاز داروی بیهوشی مصرف کرده را پس گرفتند.
یکی از افرادی که مایکل جکسون را کالبد شکافی کرده بود گفته از آنجایی که جکسون به شدت تحت تاثیر داروی مسکن بوده نمی توانسته به خودش دارئی بیهوشی تزریق کند.
کنراد موری پزشک مایکل جکسون اتهام قتل غیر عمد را رد می کند.