پیر حسین کولیوند گفت: به منظور بررسی وضعیت مرز مهران و شهر ایلام، بازدید هایی از این شهر صورت گرفته و در تلاش هستیم تا با رصد کلی منطقه، بهترین خدمات را به زائران در ایام اربعین ارائه دهیم.

وی افزود: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور همانند سال های گذشته در سال جاری نیز تخت های بیمارستانی را در مسیر مرز و همچنین شهرهای نجف و کربلا خواهد داشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور با اشاره به راه اندازی محل هایی تحت عنوان اتاق عمل در شهرهای نجف و کربلا اظهارکرد: با وجود تخت های بیمارستانی موجود، قرار شده 5 اتاق عمل نیز در ایام اربعین در مسیر مرز و شهر کربلا راه اندازی شود تا اگر مشکل خاصی برای زائری پیش آمد، خدمات رسانی را آغاز کنیم.

کولیوند از 3 برابر شدن تجهیزات پزشکی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور در ایام اربعین در شهرهای نجف و کربلا خبر داد و تصریح کرد: مقرر شده در سال جاری خدمات درمانی گسترده تری به زائران اربعین حسینی ارائه شود و به همین خاطر نیز تجهیزات پزشکی ما به نسبت سال گذشته در ایام اربعین 3 برابر خواهد شد.

وی از اعزام پزشکان متخصص به کشور عراق در ایام اربعین حسینی خبرداد و خاطرنشان کرد: علاوه بر پزشکان عمومی، پزشکان متخصص نیز در ایام اربعین حسینی در کشور عراق حاضر خواهند شد و خدماتی را به زائران ارائه خواهند داد.