مجتبی شاکری: اقدام حکیمی‌پور بسیار تعجب برانگیز بود

مجتبی شاکری درباره انتشار لیست واگذاری املاک توسط احمد حکیمی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: اقدام حکیمی‌پور بسیار تعجب برانگیز بود.

وی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه چرا یک عضو شورای شهر که مطلع است این فهرست توسط دستگاه‌های ذیربط در حال بررسی است، آن را به صورت غیر قانونی در اختیار یک سایت می‌گذارد و آن سایت نیز به طور انحصاری اطلاعات را منتشر می‌کند؟ گفت: این اقدام در آستانه انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت و اسم 5 نفر از اعضای شورای شهر در این گزارش برجسته شد و نشان داد که این اقدام پروژه‌ای بود که انتخابات هیأت رئیسه را در اختیار بگیرد و این موضوع کاملاً مشهود بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: حکیمی‌پور که پیشنهاد تحقیق و تفحص را می‌دهد چرا خود یک عمل غیرقانونی را انجام داده است؟ بی آبرویی همکاران و اشخاصی که نقشی نداشته‌اند چه جایی را برای ادعای مبارزه با فساد می‌تواند داشته باشد و در این اقدام خواسته یا ناخواسته یاشار سلطانی با انتشار فهرست قربانی پروژه‌ای شد که پشت آن سیاسی‌کاری و اهداف سیاسی نهفته بود.

وی در مقایسه با پروژه 17 سال گذشته که منجر به ترور حجاریان شده بود، گفت: نام حکیمی‌پور نیز در این پروژه نمایان بود.

شاکری ادامه داد: در ترور حجاریان چند نفر نقش داشتند که همه آنها اصلاح‌طلب بودند. نامه‌ای که قرار بود به حجاریان بدهند توسط حکیمی‌پور امضاء شده بود و در آن برهه حجاریان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد ولی هیچ شکایتی از ضارب صورت نگرفت و ضارب و مضروب در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در فهرست سازمان بازرسی نیز که توسط یاشار سلطانی منتشر شد افرادی که نقشی نداشته‌اند بی‌آبرو شدند ولی از سوی دیگر حکیمی‌پور با افتخار می‌گوید که بنده این فهرست را منتشر کرده‌ام در صورتی که این اقدام کار غیر قانونی بوده است.

وی افزود: بهتر بود آقای حکیمی‌پور تحمل می‌کرد تا انتشار این مطالب گریبان سایت‌ها و خبرنگاران را نگیرد و اعضای شورا نیز به یکدیگر بدبین نشوند و حکیمی‌پور باید پاسخگوی گناه شرعی و منشأ طبعات آن باشد.