آدمخواران؛ ماجراجوی آلمانی را خوردند + عکس

به گزارش خبرآنلاین،دیلی میل گزارش داد: بقایای جسدی سوخته شده ای در جزیره موسوم به ساوث سی پیدا شده که حدس زده می شود متعلق به مرد ماجراجو و مشاور اقتصادی ۴۰ ساله، استفان رامین باشد.

وی همراه نامزد خود به سفر رفته بود که قصد شکار بز کرده و بعد از پیاده شده در سواحل نوکوهیوا(متعلق به فرانسه) دیگر دیده نشده است. هایکی دورچ ۳۷ ساله نامزد وی، در این باره می گوید به قصد شکار از وی جدا شده و با فردی بنام هنری هایتی - راهنمای سفر – رفته است. به گفته وی هنری هایتی مجددا برگشته و به وی گفته ظاهرا اتفاقی رخ داده و رامین نیاز به کمک دارد. هایکی دورچ همچنین به پلیس گفته قبل از آنکه به جنگل رفته و نامزد خود را بیابد توسط هنری هایتی به درختی بسته شده و مورد تجاوز قرار گرفته است.

سپس زن ۳۷ ساله توانسته خود را نجات داده و نزد پلیس رفته و گزارش ماجرا را بدهد. مقامات محلی نیز جستجوی ۷ روزه ای را آغاز کردند تا استفان رامین را پیدا کنند. هفته گذشته ماموران واحد ۲۲ توانستند بقایای استخوان و استخوانهای فک و دندان پر شده فلزی را پیدا کند که حدس زده می شود متعلق به استفان رامین باشد. کارشناسان جنایی بر همین اساس معتقدند که جسد تکه تکه شده و بعد سوزانده شده است و این روشی است که آدمخواران این جزیره به صورت سنتی انجام می داده اند.

هنری هایتی از آن زمان تاکنون گم شده و پلیس و سربازان قسمت فرانسوی نشین جزایر حومه بسیج شده اند تا بتوانند اطلاعاتی درباره وی بدست آورند. سال ۲۰۰۸ بود که استفان رامین همراه دورچ تصمیم گرفتند ماجراحویی خود را با سفر به دور دنیا آغاز کنند. در صفحه فیس بوک استفان دیده می شود که وی علاقمند بوده تا دست به سفر دور دنیا بزند. آنها صفحه وبلاگ مخصوصی ساخته بودند و گزارشی از فرایند سفرشان را در آن گاه به گاه می نوشتند.

ماه گذشته آنها در جزیره نوکو هیوا(بزرگترین جزیره از مجمع الجزایر مارکیز که قرنها در آن آدمخواران زندگی کرده اند) پیاده شدند.

خوزه تورل از بازپرسان فرانسوی در این جزایر می گوید هفته ها طول می کشد تا استخوانهای یافت شده را با بانک اطلاعات دی. ان. ای آلمانی تطبیق داده تا به نتیجه مشخصی در این زمینه برسند.

روزنامه آلمانی بیلد در این باره نوشته هنری هایتی مظنون اصلی این ماجرا ممکن است آدمخوار بوده باشد. این روزنامه نوشته استخوانهای یافت شده به فاصله چند متری از هم پیدا شده است و استخوانها بوی گوشت سوخته شده می دادند و لباسهای قربانی نیز در همان اطراف به صورت پراکنده بدست آمده که نشان می دهد آدمخواران به طور سنتی لباسهای قربانی را درآورده اند که روش قتل قربانی نشان می دهد که توسط آدمخواران کشته شده است.

هنوز معلوم نیست دورچ در جزیره مانده و یا به آلمان بازگشته است. منهای فیلمهای ترسناک درباره آدمخواران، آخرین بقایای آدمخواران در گینه پاپوآ بنام قبیله کو.رو.وای یافت شده اند که بعنوان تمرینی فرهنگی گوشت آدم می خوردند. حدود سه هزار نفر از آنها در منطقه مذکور زندگی می کنند که تا سال ۱۹۷۰ چیزی در مورد دنیای مدرن نمی دانستند.