ساعت 9:30 هشتم آبان‌ماه جاری مرد جوانی با مراجعه به کلانتری 106 نامجو مدعی شد پسر نوزده ساله‌ای به نام امیرحسین را اطراف جاده‌ قم به گرمسار به قتل رسانده است. 

با اعلام مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل پایتخت، قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور بازداشت و انتقال متهم این پرونده را به مکان وقوع قتل صادر کرد و با انتقال متهم پرونده به صحنه جرم جسد مقتول در آنجا کشف شد.

پیش از ظهر امروز متهم پرونده به شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به قاضی مرادی گفت: مدتی قبل از یکی از شهرهای شمالی کشور به خاطر مشکلات خانوادگی به تهران آمدم و چون جایی برای خوابیدن نداشتم به مرقد حضرت امام(ره) رفتم، در مرقد امام با پسر جوانی به نام امیرحسین (مقتول) آشنا شدم، مدتی از آشنایی من با امیرحسین نمی‌گذشت که تصمیم گرفتیم با هم با پای پیاده به یکی از شهرهای شمال شرقی کشور برویم، به همین دلیل 5 آبان ماه از قم به سمت مقصد با پای پیاده حرکت کردیم.

وی ادامه داد: مدام در ذهنم نقشه قتل امیرحسین را می‌کشیدم تا اینکه شامگاه هفتم آبان‌ماه جاری 20 کیلومتر از قم به سمت گرمسار آمده بودیم در مکانی برای استراحت توقف کردیم و امیرحسین خوابید؛ حدود ساعت 10:30 شب با سنگی چند ضربه به سر امیرحسین زدم او از جایش بلند شد دوباره ضربات دیگری به سرش وارد کردم سرانجام ملحفه‌ای روی  جسد امیرحسین کشیدم و به تهران بازگشتم، زمانی که به تهران آمدم تازه فهمیدم که امیرحسین را کشته‌ام و خودم را به پلیس معرفی کردم.

متهم این پرونده در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: من در دوران سربازی‌ام سابقه بیماری روحی و روانی داشتم و در بیمارستان بستری شدم.

سرانجام متهم به همراه پرونده با توجه به وقوع قتل در محدوده شهر قم با صدور قرار عدم صلاحیت در دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی به دادسرای قم ارسال شد.