سیاست‌زدگی سم مهلک شورای شهر تهران است

 پرویز سروری امروز سه‌شنبه در سیصدودومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر میان‌دستور اظهار کرد: بعد از آنکه سخنگوی قوه قضائیه اظهاراتی را مبنی بر نقش آقای حکیمی‌پور در ارائه اسناد شهرداری به یاشار سلطانی ارائه کرد، انتشار داشتیم که این عضو شورای شهر تهران از ملت ایران عذرخواهی کند.

وی افزود: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ملی است و خدشه به آن ضربه به منافع ملت محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: سیاست‌زدگی سم مهلک شورای شهر است که این رفتار مدیریت شهری را از خدمت‌رسانی باز می‌دارد.

سروری با انتقاد از رفتار حکیمی‌پور به عنوان عضو شورای شهر تهران گفت: جایگاه و منصب حکیمی‌پور در ارائه اسناد چه بوده است؛ چه کسی اسناد را به حکیمی‌پور ارائه داده بود؟ تمامی این سوالات باید پاسخ داده شود.

وی تاکید کرد: یاشار سلطانی 2 روز قبل از انتشار اسناد با خانم آباد جلسه‌ای می‌گذارد و خانم آباد نیز همه اسناد مبنی بر کذب بودن صحبت‌های مطرح شده را ارائه کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: آیا یک پشت صحنه سیاسی این موضوع را مدیریت نکرده است؟‌ روز انتشار اسناد خانم آباد با آقای حکیمی‌پور جلسه‌ای می‌گذارد و آقای حکیمی‌پور ادعا می‌کند که یاشار سلطانی را نمی‌شناسد در حالی که این اسناد را این عضو شورا به آقای یاشار سلطانی داده است.

سروری عنوان کرد: بعد از مصاحبه سخنگوی قوه قضائیه آقای حکیمی‌پور نیز گفت‌وگویی انجام داده و اظهار داشته که یاشار سلطانی فردی دلسوز و امین است؛ اگر آقای حکیمی‌پور یاشار سلطانی را نمی‌شناخته پس چطور او را امین دانسته است؟

وی تصریح کرد: آبروی 6 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در انتشار اسناد و مطالب مطرح شده در مظان اتهام قرار گرفته است و توقع می‌رود که آقای حکیمی‌پور در این زمینه عذرخواهی کند اما این کار را انجام نداده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: آیا ادامه این روند در شورای اسلامی شهر تهران همانند شورای اول نخواهد بود که باعث انحلال و دلزدگی مردم در شورای دوم شد.

سروری اظهار کرد: با این تحرکات سیاسی که باید در احزاب سیاسی صورت بگیرد، شاهد آسیب شورا خواهیم بود؛ آیا این تحرکات سیاسی مدیریت شهری را با چالش روبه‌رو نمی‌کند.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر تهران یک نهاد غیرسیاسی است و اگر در فرایند سیاسی قرار بگیرد آسیب‌های جدی خواهد دید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دوسوم از عمر این دوره شورا سپری شده تصریح کرد: تلاش کردیم به هیچ عنوان کار سیاسی انجام ندهیم و تمامی فعالیت‌ها بر مبنای اجتماعی و شهر تهران باشد که امیدواریم شورا را در طول مدت زمان باقی‌مانده از آفت‌هاسی سیاسی به دور کنیم.