خط قرمز مدیران تهران کجاست؟

سیدحسین هاشمی در جلسه شورای اداری استان تهران  با حضور مدیران استانی و وزیر اطلاعات ظهار کرد: از تلاشهای رئیس پیشین سازمان اطلاعات استان تقدیر می‌کنیم؛ در بیش از سه سال همکاری رئیس سازمان اطلاعات استان بدون مواجهه با هیچ تنش و مشکلی پیش رفتیم.

وی افزود: برگزاری بدون مشکل انتخابات مجلس دهم در اسفندماه سال گذشته نقطه اوج فعالیتهای امنیتی و اطلاعاتی استان بود و به دلیل وجود تعامل بین اعضا، در هیچ بخشی از هیاتهای اجرایی، نظارت و شورای نگهبان  شاهد مشکل نبودیم.

استاندار تهران همچنین با آرزوی موفقیت برای رئیس  جدید سازمان اطلاعات استان تصریح کرد: امیدواریم اقدامات پیشین در اطلاعات استان ادامه یافته و با تعامل و همکاری میان مدیران استان نگذاریم استان تهران به عنوان پیشانی نظام لکه دار شود.

هاشمی با اشاره به اینکه مسئولان کشور در درجه اول برای نظام کار می‌کنند، گفت: دولت هم متعلق به نظام است؛ مجلس، قوه قضائیه، ارتش، سپاه و ناجا  همه یک مجموعه هستند که باید وحدت مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری میان مسئولان آنها همواره برقرار باشد.

وی به اقتدار و عزت روز افزون کشور نیز اشاره کرد و افزود: استان تهران باید در همه زمینه‌ها الگوی کشور باشد و اجازه ندهیم مسایلی در تهران رخ دهد که عزت کشور زیر سوال برود چرا که  کوچکترین موضوعات اثر و انعکاس جهانی دارد.

استاندار تهران به دو اصل از ابتدای تصدی در استانداری تهران اشاره کرد و گفت: به همه مدیران استان تهران در مورد حفظ مسایل اخلاقی و مالی تاکید کرده‌ام  و این خط قرمز ما در استان تهران است .