یاشار سلطانی: خبر عروسی دختر قالیباف هم کار من بود

معصومه آباد عضو شورای شهر تهران که در ماجرای اخیر مورد اتهام قرار گرفته بود، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تشریح دیدار با یاشار سلطانی اظهار داشت: این فرد در آن جلسه به من گفت من یاشار سلطانی هستم و باید بیشتر درباره من تحقیق کنید. من هم به او گفتم که من معصومه آباد هستم و شما هم باید درباره من بیشتر تحقیق کنی. پدر من نه وکیل است نه وزیر. من معصومه آباد هستم و اعتبار و آبروی خودم را در زندان‌های بغداد، در سیاه‌چاله‌ها و زیر شکنجه به دست آوردم.

وی ادامه داد: به او گفتم که من صاحب 2 واحد آپارتمان در آجودانیه نیستم. همسر من آدمی بود که 7 سال در خارج از کشور زندگی کردیم و خریدهای خارجی این کشور را برعهده داشت اگر می‌خواست تخلف کند و اگر ما این کاره بودیم، تا الان 4، 5 برج مثل برج آجودانیه داشتیم. ما اینکاره نیستیم. به او گفتم که اشتباهی آمدی اما بدان که زندگی من شفاف است؛ زندگی من مثل شیشه است ولی اگر سنگ به شیشه بزنی، من می‌شکنم و اولین چیزی که بریده می‌شود دست خودت است مراقب باش.

عضو شورای شهر تهران گفت: یاشار سلطانی حرف‌هایش را تکرار کرد و گفت اتفاقی نمی‌افتد، خبر عروسی دختر قالیباف و ماجرای فرش قرمز را هم من منتشر کردم. به او گفتم خب آنجا هم اشتباه کردی اما بازهم گفت این خبر هم که پخش شد شما بیا تکذیب کن و من در تکذیبش کمکت خواهم کرد. گفتم شما آبرو می‌بری نه آب جوی. اما فایده‌ای نداشت و او کار خودش را کرد.

آباد ادامه داد: بعد، آن فضای بسیار بسیار سنگین علیه من ایجاد شد. باور کنید احساس کردم بار دیگر اسیر شدم اما این بار توسط خودی‌ها و در شهر مرا می‌چرخانند. آن زمان در مسیر «تنومه» تا  زندان بغداد ما را در شهر چرخاندند و مردم به اندازه ارادتشان به ما سنگ و دمپایی زدند. اگر در این ایام اینستاگرام مرا بخوانید، می‌بینید که حرف‌های مردم چقدر سنگین بود. به قدری سنگین بود که دز داروهایی که مصرف می‌کردم 3 برابر شد. زخم هایی که به جسم آدم وارد می‌شود خوب‌شدنی هستند اما آبرویی که رفته چطور برمی گردد.