اصلاح‌طلبان میخواهند شهر با تنش اداره شود و به ایستگاه انحلال برسد

پرویز سروری در رابطه با انتشار اسناد محرمانه در رابطه با موضوع واگذاری املاک از سوی شهرداری گفت: معتقدم افرادی که به دنبال تنش در شهر هستند، این موضوع را با واگذاری املاک شهرداری آغاز نکرده‌اند، بلکه از ابتدای سال، ما با تنش زندگی کرده‌ایم و شهر با تنش اداره می‌شود. 

وی ادامه داد: دوستان اصلاح‌طلب برنامه‌هایشان این است که شهر با تنش اداره شود و به ایستگاه انحلال برسد. اینکه چرا به دنبال این هدف هستند، مشخص نیست.

سروری گفت: اگر موضوع املاک شهرداری تمام شود، موضوع دیگری آغاز می‌شود، مگر نه این طور بود که پس از موضوع املاک، موضوع بیمارستان و همسر شهردار را شروع کردند و اکنون در حال برنامه‌ریزی هستند که موضوع دیگری را مطرح کنند و آن را بزرگنمایی کنند تا شهر دائماً در فضای تنش باشد. 

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر گفت: این افراد می‌خواهند چرخ شهر بخوابد تا ناکارآمدی از وعده‌هایی که در دولت داده شده بود، دیده نشود.

وی در پاسخ به انتقاد آقای حکیمی‌پور نسبت به عملکرد کمیسیون نظارت شورا گفت: این آقا می‌توانست اسناد محرمانه را به کمیسیون نظارت شورا، قوه قضائیه یا هیأت رئیسه شورای شهر بدهد، نه اینکه اسناد محرمانه را در اختیار خبرنگار قرار دهد. این رفتار نشان می‌دهد که وی به کمیسیون نظارت اعتقادی نداشته، پس انتقادی هم وارد نیست. 

سروری نسبت به عذرخواهی آقای حکیمی‌پور در رابطه با انتشار اسناد محرمانه گفت: به نظر می‌رسد اگر عذرخواهی نکند برای خودش بد است و متهم به دروغ و نفاق خواهد بود، بنابراین طبق آموزه‌های دینی، وقتی فردی اشتباهی کرد، بهتر است از مردم عذرخواهی کند و بگوید اشتباه کرده، اما اگر بخواهد روی خطای خود بایستد، قطعاً خطاهای دیگر هم از وی سر می‌زند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر گفت: چون این شخص عذرخواهی نکرده، بنده این حرکت را یک جریان می‌دانم و معتقدم این بازی را ادامه خواهند داد و شهر را به تنش و آشوب خواهند کشاند.