شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بخوانند

حسین توکلیگفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با توجه به خوشه های شغلی داوطلبان روز جمعه 21آبان 95 برگزار می شود.

 

وی افزود: آزمون برخی از داوطلبان در صبح روز جمعه و برخی دیگر نیز در بعد از ظهر همین روز در 53 شهرستان کشور برگزار خواهد شد.

 

سخنگوی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد کلی داوطلبانی که قرار است صبح روز جمعه در آزمون استخدامی حضور پیدا کنند اظهار کرد: صبح جمعه 213هزار و 280 داوطلب در آزمون شرکت خواهند کرد که از این تعداد 124هزار و 456 نفر زن و 88هزار و 824 نفر مرد هستند.

 

توکلی ادامه داد: عصر روز جمعه آزمون استخدامی برگزار خواهد شد و در این زمان 239هزار و 368 داوطلب که 157هزار و 527از آنها را زنان و 81هزار و 841 نفر از آنها را مردان تشکیل می دهند برگزار می شود.

 

مشاور عالی سازمان سنجش کشور درخصوص فرآیند زمانی برگزاری آزمون خاطر نشان کرد: آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 و آزمون نوبت عصر از ساعت 14روز جمعه 21 آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: درهای آزمون نیم ساعت قبل از برگزاری جلسه بسته خواهد شد و توصیه ما به داوطلبان این است که در مدت زمان اعلامی خود را به محل برگزاری آزمون برسانند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از در اختیار قرار دادن دو بسته حاوی سوالات امتحانی به داوطلبان خبر داد و گفت: درجلسه امتحان دو بسته در اختیار هر داوطلب قرار می گیرد که بسته اول حاوی پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عملی (شماره یک ) و بسته دوم حاوی دفترچه آزمون تخصصی (شماره دو) است.

 

توکلی با تاکید بر اینکه دفترچه های هر یک از داوطلبان دارای تنوع خواهد بود بیان کرد: هر یک از سوالات داوطلبان در دفترچه ها از تنوع برخوردار خواهد بود ودفترچه شماره یک حاوی 100سوال است.

 

وی تصریح کرد: هر یک از داوطلبان موظف هستند سوالات دفترچه شماره یک را در مدت زمان 110 دقیقه پاسخ داده و برای پاسخگویی به سوالات دفترچه شماره دو نیز 80 دقیقه زمان در اختیار خواهند داشت.