لزوم خروج مرکز زباله تقی‌آباد از منطقه 18

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی در سیصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش عملکرد دبیر دبیران شورایاری منطقه 18، اظهار داشت: منطقه 18 با مشکلاتی مواجه است. این منطقه قبل از انقلاب در حریم بوده است و پس از انقلاب با توجه به مشکلاتی که دارد تبدیل به یک منطقه شهری شده است. 

وی درباره مشکلات منطقه 18 تهران، اظهار داشت: در حال حاضر باید با بررسی مشکلات منطقه کمک کنیم تا از بن‌بست خارج شود. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصحی یادآور شد: پروژه 76 متری یکی از پروژه‌های مهم در منطقه 18 است که 50 میلیارد تومان برای آن اعتبار اختصاص داده‌اند که اگر این پروژه ادامه پیدا کند و به نتیجه برسد در حقیقت این منطقه از بن‌بست خارج می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به معضل پروژه راه‌آهن در این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: مدیر راه‌آهن اخیراً به صحن شورای اسلامی شهر تهران ‌آمد و گزارشی را در این خصوص ارائه داد.

وی افزود: متأسفانه در این پروژه شاهد تجمع معتادین در قسمت راه‌آهن هستیم و مشکلات عدیده دیگری نیز برای شهروندان آن منطقه ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصحی گفت: علی‌رغم توافقی که با مدیران راه‌آهن صورت گرفته است ولی در این خصوص اقدام خاصی صورت نگرفته و باید مدیریت شهری با راه‌آهن به یک تفاهم برسد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره مرکز زباله تقی‌آباد در منطقه 18، اظهار داشت: این مرکز نیز موجب آزار و اذیت شهروندان شده است و باید از محدوده شهری خارج شود.