لزوم به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام منطقه 18/نبود مدرسه در نوروز آباد معضل است

الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهارمین جلسه شورا و پس از گزارش دبیر دبیران شورایاران منطقه 18 به بیان مشکلات گزارش شده این منطقه در دیدار خود باشورایاران و شهروندان اشاره کرد و اظهارداشت: به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام 76 متری شهید بروجردی و 45 متری بهار به عنوانیکی ازمهمترین معضلات مطرح شده در این دیدار ضمن کاهش مشکلات گزارش شده تحقق عدالت در دسترسی به منابع برای مناطق مختلف و توزیع عادلانه را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رهایی این پروژه ها آسیبهای اجتماعی بسیاری را برای شهروندان موجب شده افزود: لازم است با تخصیص بودجه مناسب نسبت به کاهش این مسئله در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران از دسترسی نامناسب به بیمارستان خلیج به عنوان معضل دیگر شهروندان یاد کرد و گفت: ایجاد پل برروی رودخانه کن ضمن رفع این موضوع کاهش ترافیک را نیز موجب می شود.

راستگو در پایان از نبود مدرسه در نوروز آباد یه عنوان معضل دیگر خواند و افزود: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری جهت اهداء زمین قطعا همراهی آموزش و پرورش  و خیرین مدرسه ساز سبب حل این مشکل  می شود.