گشت‌های ویژه پیشگیری از جرم به مرزها اعزام می شوند

سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام اینکه در مراسم اربعین امسال ماموریت گسترده‌ای به پلیس پیشگیری ناجا محول شده است، افزود: گشت های ویژه پیشگیری از جرم، تیم های کنترل محورهای مواصلاتی و تامین امنیت زائران به استان های ایلام و خوزستان اعزام می شوند.

وی ادامه داد: کارکنان اعزامی توجیه شده و آموزش های لازم را دیده اند و از تجربه و تخصص مناسبی برخوردار هستند، ضمن اینکه از تجهیزات مورد نیاز نیز بهره مند هستند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در این باره جلسات متعددی برای همفکری، همراهی و هم‌افزایی با استان‌های درگیر ماموریت و دیگر استان ها به ویژه استان های عقبه مرز تشکیل شده است و آمادگی کامل در مراکز انتظامی استان ها برای انجام ماموریت اربعین وجود دارد.

معصوم بیگی افزود: برای مدیریت و کنترل جمعیت مرز توقفگاه هایی در مسیر زائران با امکانات مناسب پیش بینی شده که در صورت لزوم ممکن است برای مدت کوتاهی زائران در این توقفگاه ها اسکان داده شوند تا از تراکم بی‌مورد در مرزها جلوگیری شود.

وی از زائران کنگره بزرگ اربعین حسینی درخواست کرد همکاری کامل را با خدمتگزاران نیروی انتظامی داشته باشند و به توصیه های پلیس برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و منظم تر این آیین مذهبی کمک کنند.