تیراندازی هوایی در محله انقلاب تهران +جزئیات
 شب گذشته یکی از گشت های کلانتری انتقلاب در حال گشتزنی در محدوده مذکور بود که مشاهده کردند فردی در حال باز کردن در یک خودروی سواری است و سعی دارد این کار را در نهایت سکوت انجام دهد. 
 
این اقدام ماموران را واداشت تا برای بررسی موضوع، به سمت وی تغییر مسیر دهند اما زمانی که این فرد خودروی پلیس را دید، با پای پیاده از محل گریخت و همین حرکت کافی بود تا ماموران گشت انتظامی وی را به اتهام سرقت تحت تعقیب قرار دهند. 
 
از آنجا که احتمال داشت در تاریکی شب این سارق موفق به فرار شود، ماموران با شلیک تیر هوایی وی را زمینگیر و دستگیر کردند. 
 
با صدای شلیک ماموران، اهالی محله مذکور به خیابان آمده و در این میان مالک خودرویی که متهم سعی داشت در آن را باز کند، نیز به خیابان آمده و خودروی خود را شناسایی کرد و به ماموران گفت چند شب پیش نیز یکی دیگر از خودروهای این محدوده به سرقت رفته است. 
 
بر همین اساس، متهم به همراه شاکی به کلانتری منتقل شدند و با شکایت مالک خودرو تحقیقات از متهم آغاز شد و در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو به روش غر کردن در سمت راننده اعتراف کرد. 
 
سرهنگ امیری راد، کلانتر محله انقلاب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با اعتراف وی پرونده تکمیل و متهم برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمال دیگر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.