حریق اتوبوس بنز حامل زائران اربعین+ جزئیات

 سرهنگ وهاب‌زاده افزود: حوالی ساعت 1:30 بامداد شنبه یک دستگاه اتوبوس بنز حامل زائران شهرستان خدابنده زنجان، دچار حریق شد و کاملاً در آتش سوخت.

وی با اشاره به این که علت این حادثه که حوالی گردنه بیدسرخ شهرستان صحنه استان کرمانشاه رخ داد هنوز مشخص نشده است افزود: راننده اتوبوس که متوجه نقص فنی در موتور اتوبوس شده بود، آنرا در پارکینگ حاشیه‌ای جاده متوقف کرد که ناگهان با آتش گرفتن موتور اتوبوس مواجه شد که خوشبختانه بلافاصله همه زائران از اتوبوس خارج شدند.

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا افزود: پس از خروج مسافران، آتش به سایر بخش‌های اتوبوس سرایت کرد و اتوبوس کاملاً در آتش سوخت.

به گفته وی با هماهنگی صورت گرفته توسط ماموران پلیس‌راه استان، مسافران با اتوبوس دیگری به مقصد مهران اعزام شدند.

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا همچنین از تصادف یک دستگاه اتوبوس مان با وانت نیسان در اصفهان خبر داد و گفت: حوالی ساعت ١:١٥ بامداد شنبه در کیلومتر ٥ محور نطنز استان اصفهان یک دستگاه اتوبوس مان با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه ٣ نفر مجروح به بیمارستان منتقل و ٥ تن به صورت سرپایی درمان شدند.

جانشین رییس پلیس‌راه راهور ناجا با بیان این که اتوبوس مذکور متعلق به شرکت مسافربری همسفر بوده و از اصفهان به تهران تردد می کرد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس مان بوده است.