تغییر خط کشی های ترافیکی تهران
مازیار حسینی گفت: شورای شهر تهران در رابطه با وضعیت خط کشی های ترافیکی در ایام سرد سال که شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم تذکرات متعددی را به شهرداری ارائه کرده بود.

وی افزود: در زمان بارش باران و برف، خط کشی های ترافیکی به ویژه خط کشی های مرتبط با عابرین پیاده به شدت لیز شده و همین موضوع عامل برخورد خودروها با یکدیگر و همچنین لیز خوردگی عابران پیاده به روی خطوط می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تغییر وضعیت خطوط ترافیکی در مناطق مختلف پایتخت خاطرنشان کرد: در نحوه خطوط ترافیکی تغییراتی اعمال می شود و خطوط به نحوی دندانه دار شده که میان لاستیک خودروها و خطوط ترافیکی اصطکاک ایجاد شود.

حسینی در خصوص برنامه های مدیریت شهری به منظور کاهش ترافیک پس از بارش باران و برف در شهر تهران اظهارکرد: ترافیک تهران پس از بارش باران و برف شدید تر شده و برای جلوگیری از این اتفاق شهرداری تهران همکاری مطلوبی با پلیس راهور دارد.

وی تاکید کرد: تا پیش از آغاز فصل زمستان تلاش کرده ایم برخی از گره های ترافیکی موجود در پایتخت را برطرف کنیم و این کار از طریق اعمال تغییرات در برخی از مشکلات هندسی معابر صورت گرفته است.