اولویت رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی از زبان خانم رئیس

زهرا احمدی‌پور در مراسم تکریم رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معارفه خود که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره وضعیت نابسامان بیمه هنرمندان صنایع دستی اظهار داشت: در دستورات نخست خود عنوان کردم که حتما مشکلات بیمه هنرمندان صنایع دستی در اولویت پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره جابه‌جایی و تغییر معاونان عنوان کرد: در مدیریت جدید سازمان میراث فرهنگی تلاش دارم تا بیشتر تمرکز خود را بر افزایش تحرک و ایجاد خلاقیت متمرکز کنم. بنابراین فعلا از هرگونه جابه‌جایی معاونان پرهیز دارم.

معاون جدید رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در پاسخ به پرسشی درباره ورود خودروهای مخصوص گردشگری و چگونگی استفاده از تولید داخل پاسخ داد: بنده تازه وارد مدیریت این سازمان شدم و نمی‌توانم به تمام موضوعات پاسخ دهم ولی بیشترین هدفم در وهله نخست برداشتن موانع و مشکلات در این سازمان است، بنابراین سعی بر آن دارم تا تحرک فعالیت‌ها را در سازمان افزایش دهم.

احمدی‌پور همچنین به مراقبت از سابقه تمدنی که ایران را به جهان می‌شناسد و الزامی است تاکید کرد و افزود: سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تحرک و نگاه خلاقانه پیش خواهیم برد.

در مراسم معارفه زهرا احمدی‌پور رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به طور رسمی حکم رئیس‌جمهور را در این مراسم معارفه به خانم احمدی‌پور اهدا کرد.