دستگیری سارقان کیف قاپ

سرهنگ رضا بستو گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر کیف قاپی در محدوده تهرانپارس و اطراف آن پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس قرار گرفت.

وی افزود: به منظور بررسی موضوع و شناسایی سارق و یا سارقان، اقدامات اولیه در حال پیگیری بود تا اینکه با مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری و اظهار شکایت مبنی بر اینکه دقایقی پیش در حال خروج از بانک، دو موتورسوار راه وی را مسدود کرده و کیف دستی اش که حاوی میلیون ها تومان وجه نقد بود ربودند رسیدگی به این موضوع در اولویت قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با توجه به اینکه مالباخته موفق به برداشتن شماره پلاک موتورسیکلت شده بود، بلافاصله طی استعلام های انجام شده مالک این وسیله نقلیه شناسایی و به کلانتری احضار شد؛ طی بازجویی های انجام شده مشخص شد که وی نیز این وسیله نقلیه را در اختیار فرزندش قرار داده است.

وی گفت: بلافاصله ماموران با هماهنگی های انجام شده مخفیگاه متهمان را که یک خانه مجردی در محدوده فلکه دوم تهرانپارس بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم و همدستش را در حال مصرف مواد مخدر در پاتوقشان دستگیر کردند.

به گفته وی، متهمان دستگیرشده در بازجویی ماموران به تمامی سرقت های به عنف و کیف قاپی که اخیرا در محله تهرانپارس و اطراف آن انجام داده بودند، اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت کیف قاپی نیز اقرار کرده اند گفت :هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.