پرونده واگذاری املاک بر اساس ضوابط قانونی رسیدگی می شود

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود به پرونده املاک شهرداری اشاره کرد و گفت: در ارتباط با این پرونده، بازرسی کل کشور وارد شده بود و در حال بررسی موضوع بود و هنوز گزارش تمام نشده بود که این گزارش ناتمام و نیمه‌کاره را برخی افراد منتشر کردند و پخش و انتشار سند محرمانه جرم است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در این پرونده با افشای فساد برخورد نشده بلکه با انتشار سند محرمانه برخورد شده، که مسئله جانبی بود و کار دنبال شد.

اژه‌ای با بیان اینکه مسئله شهرداری دنبال می‌شود و همان موقع نیز متوقف نشده بود، گفت: به لحاظ طرح برخی مسائل جانبی دادستان کل کشور موضوع را دنبال کرد و گزارش خود را نیز ارائه داد که این گزارش به دادستانی تهران ارجاع شده و دادستان تهران مشغول رسیدگی است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: دادستانی تهران منتظر است اسناد سازمان بازرسی کل کشور را نیز دریافت کند و پس از آن طبعا به مواردی که جرم واقع شده بدون هیچ اغماضی و با دقت هرچه لازم‌تر و سرعت بیشتر به موضوع رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: از همین جا از آقای جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران درخواست دارم پرونده را با دقت و سرعت پیگیری کند و اگر هر فردی و شخصیتی جرمی مرتکب شده بود باضوابط قانونی و بدون اغماض بررسی شود.