علت یافت نشدن پیکر زن گرفتار در جوی آب پاسداران

محمد حقانی در سیصدو ششمین جلسه شورای شهر تهران گفت: درحال حاضر شاهد فعالیت 1500 معبر بان به همراه 800 وانت در نقاط مختلف شهر تهران هستیم. 
 
وی افزود: با وجود افزایش امکانات برای مقابله با پدیده سد معبر اما متاسفانه تاکنون دراین حوزه به موفقیت های قابل توجهی دست نیافته ایم. 
 
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت ارائه خدمات شهرداری به شهرک ها در برخی از مناطق پایتخت تصریح کرد: درحال حاضر شهرداری تهران از تمام از شهرک ها عوارض نوسازی و پسماند دریافت می کند اما تنها به برخی از این شهرک ها خدمات ارائه می شود. 
 
حقانی در ادامه با اشاره به سقوط یک زن درجوی آب منطقه پاسداران اظهار کرد: ساعت 6:30 عصر روز 18 آبان زنی 35 ساله با سقوط در جوی آب منطقه پاسداران جلوی چشم فرزندانش ناپدید می شود. 
 
وی تاکید کرد: پس از این اتفاق مدیریت بحران شهر تهران جلسه اصطراری تشکیل داد اما متاسفانه تا کنون پیکر این زن یافت نشده است. 
 
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به مسیر دشوار نیروهای آتش نشان برای یافتن پیکر زنی که در جوی آب افتاده است گفت: در برخی از تقاطع ها از جمله تقاطع امام علی تا رسالت برای عبور از گذرگاه ها آتش نشانان با مشکلات زیادی مواجه بوده و همین موضوع سبب شده تاکنون نتوانند جسد این زن را پیدا کنند.