هشدار: در رختخواب از آیفون ٧ استفاده نکنید!

گروه اجتماعی_  ملانی تن پلائز ٣٤ ساله استرالیایی در حالی که آیفون هفتش زیر شارژ بود، به تماشای فیلم نشست که خوابش برد و وقتی بیدار شد، از آنچه گوشی و شارژر آن با پوست بازویش کرده بودند شوکه شد. وی مدعی‌ است همچنین به دردهای ناگهانی، سوزن سوزن شدن پوست، بی‌حسی و تنگی نفس نیز دچار شده است.

 

به گزارش افکار نیوز؛ روزنامه میرور نوشت؛ ملانی می‌گوید: "وقتی رفتم لباسم را عوض کنم مشاهده کردم بازویم شدیداً سرخ شده است. به پزشک عمومی مراجعه کردم و او مرا مستقیم به بیمارستان حواله کرد. بیمارستان چندین آزمایش روی من انجام داد و گفت این سوختگی از جسمی خارجی ناشی شده است. اطراف رختخوابت را بگرد ببین چه چیزی باعث آن بوده است."

 

وی به دکتر دیگری مراجعه کرد و او گفت وقتی در خواب بوده است، به روی آیفون هفتش غلت زده و بخش بالایی بازویش دچار سوختگی پایدار شده است.

اپل این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید گوشی بوی داغی نمی‌دهد، لذا از آن نمی‌تواند باشد. گذشته از این آیفون اگر بیش‌ازحد داغ شود به‌صورت خودکار خاموش می‌شود.

این گوشی هم‌اینک برای یک متخصص فنی در کالیفرنیا ارسال شده است تا آزمایش‌های بیشتری بر روی آن صورت گیرد و تا دریافت نتیجه، ملانی مجبور است بازویش را به تیغ جراحی پلاستیک بسپارد.