37 میلیاردتومان هزینه بیمه 93هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد در تهران
محسن ولیئی رئیس کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در حال‌حاضر مددجویان کمیته امداد در شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاها، تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان و در شهرهای بالای هزار نفر جمعیت از بیمه کمیته امداد برخوردار هستند به طوری که در استان تهران 93 هزار و 500 نفر تحت حمایت این بیمه قرار دارند که در سال گذشته 37 میلیارد تومان هزینه بیمه آن‌ها شده است.
 
وی در ادامه درباره صندوق قرض الحسنه کمیته امداد گفت: فرآیند کار در این صندوق‌ها، قرض الحسنه است و به سپرده‌ها هیچ درصدی به عنوان سود تعلق نمی‌گیرد و در حال‌حاضر بعضی خیران وجوهی را در این صندوق‌ها سپرده‌گذاری کرده‌اند، همچنین نیکوکاران می‌توانند در صورت تمایل به صندوق اعلام کنند که وجوه سپرده‌گذاری شده توسط آن‌ها به فرد مورد نظرشان تعلق گیرد.
 
ولیئی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف و مردم خیر استان می‌توانند با افتتاح حساب در این صندوق و سپرده‌گذاری، در ارائه وام قرض الحسنه به نیازمندان شریک شوند تا کرامات انسانی این افراد حفظ شود.
 
رئیس کمیته امداد استان تهران گفت: خیران پس از سپرده‌گذاری خود، فردی را که قصد دارند وام به او تعلق گیرد به صندوق معرفی می‌کنند و صندوق‌های کمیته امداد نیز تنها به عنوان یک کارگذار عمل کرده و تسهیلات لازم را بر اساس تشخیص خود به افراد نیازمند ارائه می‌کنند.