65 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به ایتام اعطا شد
فرهود کاردی رئیس کمیته امداد جنوب شرق تهران اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال، مبلغ 13 میلیارد و 200 میلیون ریال از حدود 28 هزار صندوق صدقه توزیع شده در منازل و غیره در قالب طرح صدقه از سوی نیکوکاران جنوب شرق تهران برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.
 
وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال 95 بیش از 500 فقره کمک موردی به منظور رفع نیازهای فوری  نیازمندان از جمله در بخش تحصیل، کمک معیشت، درمان و بدهی‌های مالی انجام گرفت که در این راستا بیش از 260 میلیون ریال به وسیله کمیته امداد جنوب شرق تهران پرداخت شد.
 
کاردی تصریح کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و 300 دانش‌آموز و 200 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد جنوب شرق تهران هستند که مبلغ 654 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی از سوی حامیان به یکصد و 20 نفر از ایتام این مجموعه اهدا شد.
 
رئیس کمیته امداد جنوب شرق تهران  با بیان اینکه طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان ماه‌صفر آماده دریافت نذورات نیکوکاران هستند و خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب غذای گرم، سبد کالا و کمک‌های نقدی برای اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند به مساجد و یا دفاتر کمیته امداد در مناطق 13، 14 و 15 تحویل دهند تا در میان نیازمندان همان محل توزیع شود.