سفر کارتن خواب های پایتخت به مشهد مقدس

اکبر رجبی درباره این سفر گفت: این برای سومین بار است که توفیق پیدا کردیم که کارتن خواب‌های بهبود یافته پایتخت را به زیارت امام رضا(ع) ببریم و تمامی افرادی که در این سفر در کنار ما هستند به شکرانه پاکی، راهی این سفر معنوی شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها افزود: بهبودیافتگان علاوه بر زیارت امام رضا(ع) در اقدامتی نمادین، بخشی از جنگل و ساحل گلستان و مازندران را پاک سازی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هدف از این سفر تغییر نگاه مردم نسبت به کارتن خواب هاست تاکید کرد: اگر بتوانیم با انجام چنین کارهایی نگاه مردم را به کارتن خوابی تغییر بدهیم به بزرگترین هدف سفر خود رسیده‌ایم. البته آنچه در این بین اهمیت دارد این است که بتوانیم بذر امید را در دل بهبود یافتگان ایجاد کنیم.

مدیرعامل جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها گفت: این سفر با کمک مادی و معنوی بسیاری از افراد انجام شده است. از جمله می توان از سازمان رفاه شهردای و خیریه گلستان امام علی (ع) که در مشهد به کودکان بدسرپرست وبی سرپرست کمک می کنند اشاره کرد تا حد توانشان در کنارمان ایستادند که این سفر هرچه بهتر برگزار شود، امیدواریم این فرهنگ در بین مردم رواج پیدا کند که به کارتن خواب ها توجه بیشتری کنند.

رجبی گفت: همچنین امسال برای نخستین بار است که تمام بهبود یافتگان یک وعده غذا میزبان آستان قدس رضوی هستند.