مجلل ترین هتل های کیش با امکان رزرو اینترنتی کدامند؟

جزیره زیبای کیش یکی از بهترین گزینه های سفر برای گذراندن تعطیلات می باشد. این جزیره در آبهای نیلگون خلیج فارس قرار دارد و در فصل زمستان از هوای بسیار مطلوبی برخوردار است. با توجه به سرمای هوا در فصل زمستان، کیش یکی از بهترین گزینه ها برای فرار از سرما خواهد بود. هوای کیش در ماه های دی و بهمن بسیار مطلوب بوده به گونه ای که حتی مسافران ، می توانند تنی به آب زده و در خلیج فارس شنا کنند. با توجه به گرمای بسیار زیاد هوا در کیش ، بهترین زمان برای سفر به این شهر ماه های دی تا فروردین است.

یکی از دغدغه هایی که مسافران با آن روبه رو هستند محل اقامت و روش رزرو هتل در کیش است. حال به معرفی برترین هتل های جزیره زیبای کیش با امکان رزرو آنلاین می پردازیم.

هتل شایان

4

هتل 5 ستاره شایان ، از بزرگترین و در عین حال قدیمی ترین هتل های جنوب کشور است. این هتل در یکی از بهترین نقاط کیش مستقر بوده و محل قرارگیری آن در نزدیکی ساحل درخشان خلیج فارس می باشد. از مشخصات منحصر به فرد این هتل می توان چشم اندازی زیبا به دریا و نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری در جزیره کیش مانند اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه با این هتل فاصله دارند را نام برد.

هتل شایان کیش همانند سایر هتل های 5 ستاره، دارای چندین رستوران و سالن بسیار زیبا است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ، از مهمانان پذیرایی به عمل می آورد. رستوران باغ بهشت، رستوران فرانسوی و نیز رستوران شمبلیر از جمله این رستوران ها می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به جشن شبانه شایان که هر شب از ساعت 12:30 تا 3 بامداد برگزار می شود، سالن بیلیارد و امکانات ویلچر و رمپ برای جانبازان و معلولین گرامی اشاره نمود.

هتل مارینا پارک

3

هتل مارینا پارک در زیباترین نقطه جزیره کیش احداث شده است و تنها مارینا هتل در کشور ایران می باشد. این هتل بسیار زیبا ، در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار واقع شده که با فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و نیز آب نماهای بسیار جذاب، هتل مارینا پارک را در سراسر جزیره ، خاص و متمایز کرده است. در دو طرف ساحل این هتل، دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس واقع شده که به همین دلیل ، این هتل ، عنوان نخستین و زیباترین مارینای کیش را به خود اختصاص داده است. معماری منحصر به فرد این هتل به همراه تجهیزات مدرن به کار رفته سبب خلق سفری خاطره انگیز برای مسافران خواهد گردید. از دیگر امکانات این هتل می توان به وجود رستوران های لوتوس، رستوران باغ (گل کاغذی)، سالن چند منظوره، کافی شاپ و فروشگاه ها اشاره کرد.

هتل داریوش

1

هتل داریوش کیش ، هتلی مجلل و باشکوه است که با الهام گرفتن از تخت جمشید و پاسارگاد و با معماری بی نظیر خود یکی از منحصر به فرد ترین هتل های جنوب کشور می باشد. این هتل در 3 طبقه و 168 اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا از خلیج زیبای فارس احداث شده است. در رستوران های این هتل شما از انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی برخوردار خواهید شد. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس که در ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل، سالن بدنسازی، ماساژ تایلندی، پینگ پنگ، پیست دوچرخه سواری واقع در ضلع شرقی عمارت اصلی هتل و همچنین خدمات گردشگری شامل بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها، کشتی تفریحی، ورزش های آبی و ... اشاره نمود.

هتل فلامینگو

2

آخرین هتل معرفی شده در این مطلب ، هتل 4 ستاره فلامینگو می باشد که در قلب جزیره کیش واقع شده است. این هتل ، در ضلع غربی بلوار دریا و با مساحتی بالغ بر 2700 متر مربع و چشم اندازی رو به خلیج فارس واقع گردیده است. این هتل دارای 202 اتاق و سوئیت می باشد که این اتاق ها به صورت ویلایی و در فاز 1 و 2 ایجاد شده اند. از امکانات این هتل می توان به رستوران با انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، خشکشویی و شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو اشاره کرد. همچنین این هتل از دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش 30 نفر، سالن اجتماعات با گنجایش 180 نفر و نیز اتاق ملاقات ، مخصوص نشست‌های تجاری با گنجایش 15 نفر نیز تشکیل شده است.

در پایان ، مجموعه اقامت 24، به عنوان اولین مرکز رسمی رزرواسیون اماکن اقامتی در کشور ، آمادگی خود را برای ارائه خدمات آنلاین شامل رزرو هتل در کیش و خرید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا به مسافرین عزیز اعلام می دارد و سفر خوشی را برای شما آرزومند است.