آتش کارگاه لوستر سازی را سوزاند + جزئیات

در پی تماس کارگران یک کارگاه تولیدی لوستر با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه 121 را ساعت 13:00 روز گذشته به جاده خاوران، محله عباس آباد علاقمند رهسپار کرد.

مجید یادگاری رئیس ایستگاه 121 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: قسمت سقف یک کارگاه 2 طبقه تولیدی لوستر به مساحت تقریبی 200 مترمربع آتش گرفته و شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های این کارگاه بود.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه همه کارگران بدون آسیب دیدگی قبل از رسیدن آتش نشانان از کارگاه خارج شده بودند، افزود: این کارگاه مملو از قطعات ساخت لوستر، گالن های بنزین و تینر و تعدادی سیلندر اکسیژن بود و امکان سرایت شعله های آتش به آن ها وجود داشت.

این رئیس ایستگاه در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز کارگاه، با استفاده از تجهیزات کامل و لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

یادگاری بیان کرد: در حین عملیات مهار آتش سوزی، آتش نشانان گالن های بنزین و تینر و سیلندرهای اکسیژن را به خارج از محل حادثه انتقال دادند و پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و ارائه تذکرات ایمنی به مالک کارگاه و کارگران، به مأموریت خود پایان دادند.