خودرو 206 طعمه حریق شد

در پی تماس ساکنان ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در پارکینگ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 75 و 97 را به همراه گروه امداد و نجات 12، خودرو حامل دستگاه های تنفسی و نردبان ایستگاه 23 ساعت 22:20 شب گذشته به میدان هروی، خیابان موسوی، پشت بانک ملی اعزام کرد.

احمد جواهری، افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در طبقه منفی یک در قسمت پارکینگ یک مجتمع مسکونی پنج طبقه 15 واحدی، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 آتش گرفته و دود ناشی از آتش سوزی، پارکینگ و راهروهای مجتمع مسکونی را در برگرفته بود.

وی ادامه داد: با توجه به نفوذ دود غلیظ به راهروها و طبقات بالایی مجتمع مسکونی، آتش نشانان به سرعت به 2 گروه تقسیم شدند که گروه اول با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده افزود: همزمان گروه دوم نیروهای عملیاتی با تجهیزات کامل وارد راهروهای مجتمع مسکونی شدند و چهار نفر از ساکنان را که در دود گرفتار شده بودند را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

جواهری بیان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی خودرو و ایمن سازی محل حادثه و ارایه نکات ایمنی به ساکنین ساختمان، به مأموریت خود پایان دادند.