خودروهایی که دوبل پارک می کنند مراقب باشند
سرهنگ حسن عابدی جاشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار داشت: برابر تدابیر اتخاذشده برای روان ‌سازی ترافیک در معابر تهران و به‌ ویژه معابر شمالی، از اوایل این هفته تشدید برخورد با تخلفات ساکن به ویژه پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوعه در دستور کار ماموران پلیس راهور قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه اعمال قانون در مورد این دسته از خودروها به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود، گفت: علاوه بر حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح معابر، در برخی از معابر به خصوص معابر شمالی تهران از دوربین‌های ثبت تخلفات ساکن نیز استفاده خواهد شد و خودروهای دوربین دار پلیس نیز به منظور اعمال قانون این دسته از خودروها در معابر اقدام به گشت‌زنی خواهند کرد.
 
سرهنگ عابدی با اشاره یه وضعیت ترافیکی معابر تهران نیز گفت: در روزهای اخیر حجم ترافیک در معابر تهران افزایش یافته از این رو توقف حتی چند برای چند ثانیه در محل های ممنوعه یا توقف به شکل دوبله می‌تواند در روند ترافیک یک معبر اخلال ایجاد کند.
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی افراد در معابر اقدام به توقف دوبله می‌کنند و یکی از سرنشینان داخل خودرو می‌ماند که این موضوع نیز تاثیری در جریمه ماموران نخواهد داشت و این خودروها اعمال قانون خواهند شد.