گاز آسایشگاه کهریزک در آستانه قطع به دلیل بدهی

محمدرضا صوفی‌‌نژاد گفت: رقم بدهی که ما به شرکت گاز داریم 1.5 میلیارد تومان است که این شرکت به ما پیشنهاد تقسیط این بدهی را داده اما ما اعلام کرده‌ایم که توان پرداختش را نداریم.

وی ادامه داد: این مشکل از زمان آغاز برنامه هدفمندی یارانه‌ها شروع شده که هزینه گاز به شدت بالا رفته است به طوری‌که که اگر آسایشگاه ماهی 10 میلیون تومان بابت مصرف گاز هزینه می‌کرد اکنون 30 میلیون تومان شده است.

مدیر آسایشگاه کهریزک گفت: همچنین به سازمان آب و فاضلاب نیز 170 میلیون تومان بدهکاریم که می‌گویند بابت حق‌النظاره است، تعدادی حلقه چاه حدود 150 سال پیش در اطراف کهریزک حفر شده که البته ما 50 سال پیش خودمان آن را برای مرکز معلولان آسایشگاه حفر کرده‌ایم اما اکنون این سازمان می‌گوید بابت حق‌النظاره بر این چاه‌ها باید 170 میلیون تومان بدهید.

وی افزود:‌ ما مجبور به پرداخت این ارقام بدهی هستیم البته مشکلی با شرکت گاز نداریم آنها هم گاز را قطع نمی‌کنند اما چون گاز را مصرف کرده‌ایم در آن حرفی نیست اما در رابطه با بدهی به سازمان آب و فاضلاب، سختمان است چون چاه‌ها را خودمان حفر کرده‌ایم و حالا حق‌النظاره از ما می‌خواهند.