اعضای بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی 70 درصد تخفیف می گیرند

مصطفی راستینه، مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در نشستی با سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: سازمانها و دستگاه‌های اجرایی بسیاری در حوزه پیشگیری ماموریت و مسئولیت دارند.

وی افزود: ما نیز در راستای این وظیفه اجتماعی با تعاملی با سازمان ورزش شهرداری تهران قصد ایجاد بستری مناسب برای استفاده همگانی شهروندان با هر توان مالی از مجموعه‌های ورزشی متعلق به شهرداری را داریم؛ در توضیح مفاد قرارداد، برگزاری کلاسهای کارگاهی در تمامی رشته‌ها، استاندارد‌سازی رفتار و عملکرد مربیان و مدیران، برگزاری همایشها و نمایشگاه‌های مرتبط با همکاری طرفین، استفاده از فضاها و توانمندیهای سازمان ورزش شهرداری و ... نام برده شده است.

ندا شهرزاد؛ سرپرست آکادمی ورزش شهروندی شهرداری نیز در این جلسه ضمن تشریح مسئولیتهای اجتماعی شهرداری در حوزه ورزش و لزوم حمایت از بنیاد پیشگیری در حوزه‌های مختلف گفت: شهرداری دارای در دسترسترین و ارزانترین مجموعه‌های ورزشی در مناطق مختلف تهران است و این مجموعه‌ها دارای بروزترین لوازم و تجهیزات ورزشی هستند که امید است با امضای این تفاهم‌نامه امکان استفاده همگانی شهروندان حتی با بضاعت کم در مناطق مختلف شهر فراهم شود.

بر اساس این تفاهم‌نامه، اعضای بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی می‌توانند با تخفیف 40 تا 70 درصدی از سالنهای ورزشی شهرداری در شهر تهران استفاده کنند.