محصولات غرفه ارگانیک مورد تایید انجمن ارگانیک شهردار هستند

محمد مهدیار مسیحا مدیرکل روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اظهار داشت: محصولات ارگانیک فقط در غرف مشخص شده میادین میوه و تره‌بار شهرداری یعنی میدان لواسانی، جلال آل احمد، صادقیه و سردار جنگل عرضه می‌شود.

 

وی ادامه داد: محصولات این غرفه‌ها مورد تأیید انجمن ارگانیک و دبیرخانه ارگانیک سازمان شهرداری بوده و با 30 درصد پایین‌تر از قیمت کارشناسی تعیین شده به فروش می‌رسد.

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه محصولات عرضه شده در سایر غرف میادین میوه و تره‌بار شهرداری ارگانیک نیستند، افزود: این محصولات طبیعی بوده و مورد تأیید بهداشت و استاندارد است.

 

مسیحا با اشاره به اینکه محصولاتی که ارگانیک نیستند، محصولات بدی نیستند گفت: قریب به یک درصد از محصولات کشاورزی کشور ارگانیک هستند، البته ایران از ظرفیت بسیار بالایی در تولید، توزیع و عرضه این نوع محصولات برخوردار است.

 

وی بیان داشت: سازمان مدیریت میادین شهرداری در اشاعه فرهنگ استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک و اولین نهاد دولتی محسوب می‌شود.

 

وی در پایان گفت: در سال 88 اولین نمایشگاه تولید و عرضه محصولات ارگانیک در سازمان میادین برگزار شد و دی ماه امسال نیز نهمین دوره از این نمایشگاه به شکل بین‌المللی و با حضور شرکت‌های تولید کننده داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.