رانندگان مراقب باشند/ جاده لغزنده است

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران طی روزهای گذشته در استان‌های مختلف کشور از جمله مناطق مرتفع استان البرز، شاهد لغزنده بودن جاده‌ها و محورهای کوهستانی در البرز هستیم.

وی افزود: بنابر این لازم است که رانندگان در زمان تردد در مسیرهای برون‌شهری به ویژه جاده‌های کوهستانی از جمله محور کرج - چالوس، احتیاط کرده و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با ماموران پلیس راه همراهی کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار داریم، طی بیست و چهار ساعت اخیر در محور کرج - چالوس به ویژه محدوده‌ای که در حوزه استان مازندران قرار دارد، شاهد بارش برف و باران شدید بوده است.

اکبری گفت: بنابراین در روز پنجنشبه و حتی صبح جمعه شاهد مسدود شدن موقت این محور بودیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر تردد در محور کرج - چالوس برقرار بود، اما به شدت سطح جاده لغزنده است.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: از سوی دیگر با توجه به پایان تعطیلات و همزمانی تعطیلات پایانی هفته با میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، این هفته شاهد افزایش مسافرت از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی بودیم.

اکبری ادامه داد: بنابراین انتظار داریم که جاده چالوس امروز با حجم زیادی از خودروها روبه‌رو باشد و همانطور که پیش از این نیز اطلاع‌رسانی لازم انجام شده بود، عصر امروز با هدف کنترل ترافیک و تخلیه بار ترافیکی این محور، جاده چالوس به صورت موقت یک طرفه می‌شود.

وی اظهار داشت: از ساعت 14 امروز تا ساعت 24 تردد تمام خودروها از میدان امیرکبیر در کرج به سمت استان مازندران ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان تصریح کرد: همچنین از ساعت 17 و 30 دقیقه، حرکت خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت استان البرز به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.