علت اصلی ترافیک شهر؛ برگزاری نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه های تهران نیست

 علیرضا دبیر در سیصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: شورای چهارم شهر تهران کمک های قابل توجهی را به راهنمایی و رانندگی ارائه کرده و بودجه سال 92 راهور که 30 میلیارد تومان بوده است اکنون به 83 میلیارد تومان رسیده که این رقم تنها از سوی شهرداری به راهور پرداخت می شود. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به ارائه بودجه عمرانی علاوه بر سایر بودجه های پرداخت شده به راهور اظهار کرد: شهرداری تهران علاوه بر 83 میلیارد تومان اعتبار که در سال 95 به راهور پرداخت کرده است در حوزه اعتبارات عمرانی نیز 16 میلیاردو 700  میلیون تومان به راهور ارائه کرده است. 

دبیر خواستار ارائه اطلاعات خودروهای موجود در شهر تهران به شهرداری شد و اظهار کرد: در خواست ما از پلیس راهور این است که اطلاعات خودروها را در اختیار شهرداری قرار داده تا شهرداری بتواند برنامه ریزی مناسب تری داشته باشد. 

وی تهران را به موجودی مریض تشبیه کرد و خاطر نشان ساخت: طی سه هفته اخیر تهران کاملاَ مریض بوده و مشخص نیست چه اتفاقی در پایتخت افتاده که ترافیک به صورت غیر قابل انتظار افزایش یافته است. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: پیش از این نیز در شهر تهران نمایشگاه برگزار می شده و نمی توان علت اصلی ترافیک در شهر تهران را برگزاری نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه های تهران دانست.