هدیه دانش آموزان منطقه یک تهران به رهبر انقلاب

مدیر طرح‌کتابت قرآن‌ کریم با بیان اینکه در این طرح پایه دوم تا پایه ششم دبستان، همکاران و اولیای دانش‌آموزان شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این طرح به مناسبت ایام ولادت رسول‌مکرم‌ اسلام با هدف انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن‌ کریم و ارتباط‌گیری با قرآن‌ کریم و مفاهیم بلند قرآنی اجرا می‌شود.

حسینی با اشاره به کتابت قرآن‌کریم از روی قرآن عثمان‌طاها با 604 صفحه گفت: تمام صفحات قرآن‌کریم به همراه ترجمه فارسی با روکش پلاستیکی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت به طوری که به پایه دوم و سوم یک صفحه و برای پایه‌های چهارم، پنجم و ششم دو صفحه داده شد.

مدیر طرح‌کتابت‌ قرآن‌کریم با بیان اینکه به تمامی دانش‌آموزان تمریناتی در این خصوص داده شده است، اظهار کرد: همچنین برگه خاصی برای کتابت نیز به دانش‌آموزان داده و اعلام شد کتابت با خودکار مشکی و اعراب‌گذاری با خودکار سبز صورت گیرد.

در این طرح تمامی دانش‌آموزان ساعت 8:30 با وضو از مدرسه به سمت مسجد حضرت زهرا (س) در شهرک ولایت حرکت می‌کنند و در جایگاه مخصوص خود در مسجد قرار می‌گیرند و بعد از مراسم مولودی‌خوانی، کتابت راس ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

بعد از کتابت تمامی برگه‌ها جمع‌آوری شده و پس از بررسی توسط آموزگاران ایرادات احتمالی دانش آموزان برطرف می‌شود و پس از یک هفته صحافی شده و خدمت مقام معظم انقلاب تقدیم می‌شود.