به گزارش فارس، محسن کبودفیروزجایی اظهار داشت: در پی بارشهای شدید همراه با جاری شدن سیل طی دو روز گذشته علاوه بر خسارت مالی در بابل یک نفر نیز به شدت زخمی شد.

وی عنوان کرد: سیل در بابل‌کنار سبب رانش زمین و آبگرفتگی معابر، در بندپی غربی سبب از بین رفتن ۳۰ اصله درخت و تخریب دو دستگاه ساختمان، در بخش لاله آباد سبب جاری شدن سیل، در بخش مرکزی سبب تخریب دو دستگاه ساختمان، در بخش گتاب سبب از بین رفتن ابنیه و زیرساخت‌ها و فضای سبز شده که در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به بخش‌ها خسارت وارد شد.

کبودفیروزجایی بیان داشت: همچنین جاری شدن سیل در بابل سبب آبگرفتگی معابر و منازل، آتش‌سوزی و پاره شدن سیم برق، از بین رفتن کتابخانه، آتش‌سوزی منازل و افتادن تیر برق شد که در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به بابل خسارت وارد شد.

وی تصریح کرد: همچنین آبگرفتگی معابر و منازل و افتادن تیر برق‌ها در امیرکلا بیش از ۶۰ میلیون تومان خسارت به جای گذاشت.

معاون عمرانی فرماندار بابل عنوان کرد: همچنین بر اثر افتادن چند اصله درخت بر روی چهار خودرو در بابل یکی از شهروندان به شدت زخمی شده است.

کبودفیروزجایی در پایان اذعان داشت: با شروع نخستین باران سیل آسا در بابل بلافاصله کمیته بحران با حضور ادارات مختلف در فرمانداری بابل تشکیل شده و برای خدماترسانی به شهروندان بابلی در آماده باش کامل به سر میبرند.