دستگیری پزشک قلابی در تهران+ عکس
در روز 14آبان امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری از کلانتری 105 سنایی و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 6 تهران، به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

خانمی حدودا 40 ساله با حضور در اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک سال پیش از طریق یکی از دوستانم به مطب فردی به نام امیر . س در خیابان ولیعصر – خیابان توانیر که خودش را پزشک طب سنتی معرفی می‌کرد، مراجعه کردم پس از چندین جلسه، ایشان به بنده پیشنهاد داد تا جهت تولید یک سری داروهای گیاهی و روغن کانولا در استان‌های شمالی کشور سرمایه گذاری نمایم و مدعی شد که در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین جنوب کشور دارای چند مزرعه کشت گیاهان دارویی است. 
 
 پزشک قلابی

وی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: آقای امیر . س مدعی بود که اگر بنده در زمینه تولید داروهای گیاهی و روغن کانولا سرمایه گذاری نمایم، در پایانِ یک سال زراعی سود سرشاری عاید من خواهد شد و با این ترفند طی چندین مرحله مبلغ 120 میلیون تومان از من دریافت کرد بعد از گذشت یک سال، زمانیکه جهت دریافت اصل پول و سود حاصل از سرمایه گذاری به مطب ایشان مراجعه کردم، وی بر خلاف وعده‌های گذشته مدعی شد که پول بنده را در مزارع جنوب کشور سرمایه گذاری نموده اما در اثر آفات نباتی تمامی محصولات مزارع از بین رفته و فعلا قادر به پرداخت پول نیست.

این زن با اشاره به طرح پیشنهاد ازدواج از سوی متهم پرونده نیز عنوان داشت: زمانیکه آقای امیر . س با اصرار و پیگیری‌های بنده در خصوص بازپس گرفتن پول روبرو شد، به بنده پیشنهاد ازدواج داد که آن زمان متوجه شدم هدف ایشان از ابتدا کلاهبرداری بوده است.

کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی با راهنمایی وی به محل کار امیر . س (72 ساله) در خیابان توانیر رفته و برابر دستور قضایی اقدام به دستگیری متهم پرونده کردند.

امیر . س در همان تحقیقات اولیه صراحتا به دریافت پول اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات مشخص شد که اساسا بر خلاف ادعای اولیه ایشان مبنی بر داشتن مزرعه محل کشت گیاهان دارویی، چنین مزارعی از سوی متهم پرونده وجود خارجی ندارد.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: پرونده به همراه متهم پرونده به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی، روانه زندان شد.