واژگونی پراید در بزرگراه آزادگان

به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، آتش نشانان ایستگاه 90 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ ساعت 23:25 شب گذشته خود را به بزرگراه آزادگان، حوالی پل فداییان اسلام رساندند.

داوود بختیاری افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید به علت نامشخصی با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از آن وارد جوی کنار بزرگراه شده و به حالت نیمه واژگون درآمده بود.

وی با اشاره به اینکه قسمت موتور خودرو سواری دچار آتش سوزی شده و راننده جوان در داخل خودرو محبوس شده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و مشغول امدادرسانی به راننده جوان شدند.

این افسر آماده افزود: آتش نشانان با احتیاط کامل راننده جوان که کاملاً بی هوش بود را با بکارگیری تجهیزات نجات از خودرو خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بختیاری خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با کمک جرثقیل آتش نشانی خودرو سواری را از جوی کنار بزرگراه خارج کرده و این وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و پس از شستشوی آثار باقیمانده از حادثه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.