سفره خانه سنتی در آتش سوخت
وقتی شهروندان متوجه بروز آتش سوزی در یک سفره خانه سنتی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 86 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 16:30 عصر روز گذشته به ابتدای جاده ورامین، محله امین آباد، خیابان طوسی اعزام شدند.
 
داوود بختیاری افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک سفره خانه سنتی به مساحت 200 مترمربع آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه آن را فراگرفته بود.
 
وی در ادامه گفت: آتش نشانان به سرعت پس از بررسی محل حادثه، جریان برق و گاز سفره خانه را قطع کردند و با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
 
این افسر آماده تصریح کرد: نیروهای عملیاتی در حین مهار آتش سوزی چندین سیلندر گاز مایع را از محل حادثه خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.
 
بختیاری اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به ساختمان های اطراف جلوگیری به عمل آوردند و پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مالک سفره خانه، مأموریت خود را به پایان رساندند.