آب و هوای استان های کشور+ جدول

طبق پیش  بینی های هواشناسی امروز بارش باران و برف در زاگرس مرکزی ، برخی مناطق مرکزی ، جنوب غرب  و به شکل خفیف تر در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز تداوم یافته و در بعد از ظهر مناطقی از شمال شرق کشور را هم در بر خواهد گرفت  گفتنی است که سامانه مذکور اواخر وقت امروز از شمال شرق کشور خارج می شود.

در روز سه شنبه سامانه بارشی دیگری با بارش باران و برف ابتدا در استان های واقع در زاگرس مرکزی و سپس جنوب غرب ، غرب و از بعد از ظهر در دامنه های جنوبی البرز مرکزی ، شمال غرب و شمال شرق آغاز خواهد شد و طی روز چهار شنبه نیز بارش در مناطق مذکور ادامه خواهد داشت .

بارش باران و برف طی سه روز آینده در جنوب غرب و غرب کشور

کبری رفیعی  کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور عنوان کرد: امروز بارش باران و برف را در  زاگرس مرکزی و برخی مناطق مرکزی و جنوب غرب و به شکل خفیف تر در سواحل جنوبی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز خواهیم داشت و در بعد از ظهر امروز برخی از مناطق شمال شرق کشور را در بر می گیرد.

وی گفت :طی این سه روز بارش در جنوب غرب و غرب کشور بارش باران گاهی با وزش باد و رعد و برق همراه خواهد شد و همچنین بارش برف باعث لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی می شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان ، دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات 8 درجه سانتی گراد اعلام کرد.
 


جدول آب و هوای استان های کشور

بارش برف و باران در برخی مناطق کشور + جدول




آب و هوای مناطق مختلف کشور در یک نگاه

 
بارش برف و باران در برخی مناطق کشور + جدول