پرونده زمین‎خواری 200 میلیارد تومانی به کجا رسید؟
«ابوالقاسم مرادطلب» در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده یک فقره زمین خواری با ارزش بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی، بنیاد جانبازان و برخی نهادهای دیگر از جمله ارگان‎های مربوطه هستند که برخی از آنها مستندات و مدارک لازم را ارائه داده و  پیگیر هستیم که تحقیقات در این زمینه به سرانجام برسد.
 
مرادطلب با بیان اینکه این پرونده گسترده بوده و رسیدگی به آن زمانبر است، افزود: استعلامات از کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و جهاد کشاورزی انجام و پاسخ آنها واصل شد اما طبق دستور قاضی برای انجام تحقیقات تکمیلی نیازمند استعلامات جدیدتری هستیم.
 
گفتنی است؛ دادستان ورامین پیش از این از کشف زمین خواری 200 میلیاردتومانی خبر داد و  گفت: برخی افراد از طریق تبانی با بعضی از مسئولین ادارات و نهادها شهرستان ورامین و جعل سند به تصرف اراضی واگذار شده به بنیاد جانبازان، کمیته امداد خمینی(ره) و بنیاد علوی مبادرت کردند که متخلفین شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.
 
در این زمینه پاسخ استعلامات اداره ثبت احوال و اداره ثبت اسناد وصول شد اما به دلیل نواقصی که داشت به منظور رفع نواقص مجددا به آنها ارجاع داده شد.