رضایت حال زائران اربعین یکی از مهمترین دغدغه‌های  ما محسوب می‌شود

مجید آقابابایی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه و ستاد مرکزی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران درباره برخی مشکلات مانند دریافت عوارض از زائران بر روی پل زائر مرز مهران اظهار کرد: با توجه به نارضایتی زائران در این محدوده و اطلاع‌رسانی به‌موقع توانستیم در اسرع وقت وارد عمل شویم.

وی  ادامه داد: این عوارض 10 هزار تومانی که با نام عوارض شهرداری بر روی پل زائر از زوار در ایام پرتردد و اربعین اخذ می‌شد غیر قانونی تشخیص داده شد و با عوامل آن  و خاطیان به طور جد برخورد کردیم.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: رضایت حال زائران اربعین یکی از مهمترین دغدغه‌های  ما محسوب می‌شود و به همین سبب با برخی رفتارهای اینچنینی برخورد جدی می‌شود.

آقابابایی عنوان کرد: امیدواریم شاهد چنین تخلفاتی نباشیم و رصد به موقع مبادی خروجی و ورودی به‌ویژه در ایام اربعین انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی نقاط ضعف و قوت که در ایام اربعین وجود داشته بررسی می‌شود و در این زمینه از نظرات اصحاب رسانه و سایر کارشناسان حاضر در این راهپیمایی اربعین حسینی بهره می‌گیریم.

نشست کارشناسی اصحاب رسانه با دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی امروز در وزارت کشور برگزار شد و نمایندگان رسانه‌ها در این مراسم نقاط ضعف و قوت منعکس شده را به اطلاع مسئولان ستاد مرکزی اربعین رساندند.

امسال بسیاری از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی و سایر زمانهای پرتردد سال از پرداخت عوارض 10 هزار تومانی بر روی پل زائر مرز مهران ابراز گلایه کرده‌ بودند که این مسئله به اطلاع مسئولان ذیربط رسیده بود و به طور کامل با آن برخورد شد.